ГРУПА ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі подовженого дня , бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі. Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються. Головне завдання педагога - це створення атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги і любові, що є основою комфорту, затишку, спокою, самореалізації особистості кожної дитини. Нормативно-правова база групи подовженого дня Успішна робота групи подовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота й наскільки правильно організований у ній режим . Від раціонального, з точки зору п
Коментарі
Дописати коментар