Поради для батьків, що можна зробити разом з дитиною під час осінніх канікул? Вашій дитині дуже важливо проводити з вами більше часу. Тому варто знайти шпарину в своєму завантаженому графіку й зробити з дитиною щось своїми руками. Це може бути: -фотоколаж з тих фотографій, які ви зробили в лісі чи парку; -тревел-бук , в якому буде відображений кожен з днів осінніх канікул. До нього можна поміщувати фото, квитки, написи, картинки тощо. Починати краще з першого дня канікул, а потім ви зможете побачити, як багато встигли зробити. -намалюйте разом картину; -створіть поробку з природного матеріалу. Осінь надихає на виготовлення виробів з каштанів, кольорового листя, жолудів тощо, тим більше можна разом сходити в парк для збору відповідних матеріалів. -кулінарне шоу. Можете напекти з дитиною домашнього п...
Популярні дописи з цього блогу
ГРУПА ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі подовженого дня , бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі. Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються. Головне завдання педагога - це створення атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги і любові, що є основою комфорту, затишку, спокою, самореалізації особистості кожної дитини. Нормативно-правова база групи подовженого дня Успішна робота групи подовженого дня залежить не тільки від того, наскі...
Пам'ятка для батьків Як припинити третирування дитини у школі та допомогти їй? 1. Перш за все необхідно вдома ліквідувати атмосферу, що сприяє перетворенню дитини на «жертву». Ніякої надмірної опіки чи, навпаки деспотизму, покарань та побиття за провину. 2. Окрім того необхідно обов'язково питати дитину, як справи у неї у школі, маючи на увазі не тільки оцінки, а й відносини з однокласниками. Обережно задавайте питання, оскільки цькування може бути не тільки відкритим, а й прихованим, пасивним, наприклад: небажання сидіти за однією партою, грати в одній команді, ігнорування тощо. Якщо ви відчули певні негаразди, поговоріть з дитиною та її класним керівником. 3. Якщо булінг уже відбувся, зважте його масштаби. Якщо це проблема між двома дітьми, яка може бути залагоджена власними силами, краще надати дитині можливість самостійно розібратись та навчитись від...
Коментарі
Дописати коментар