ГРУПА ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ
У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

    Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі подовженого дня , бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі. 

   Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються. Головне завдання педагога - це створення атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги і любові, що є основою комфорту, затишку, спокою, самореалізації особистості кожної дитини.

 Нормативно-правова  база групи

                              подовженого дня




















Успішна робота групи подовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота й наскільки правильно організований у ній режим. Від раціонального, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму залежить підвищення успішності, збереження достатньої працездатності і попередження втомлюваності здобувачів освіти. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміцненню здоров’я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму виховує в здобувачів освіти такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.

Основними завданнями групи подовженого дня є:

  • допомога  в засвоєнні освітніх програм;
  • розвиток пізнавальних процесів і інтересів;
  • формування навичок систематичної самостійної роботи, вміння застосовувати раціональні прийоми роботи над завданнями з різних навчальних предметів;
  • розвиток вміння планувати та ефективно використовувати свій вільний час;
  • формування гармонійної особистості кожного здобувача освіти завдяки морально-етичному, художньо-естетичному, національно-патріотичному родинно-сімейному, екологічному вихованню;
  • зміцнення здоров’я та забезпечення правильного фізичного розвитку за допомогою фізкультурно-оздоровчих заходів;
  • формування комунікативної компетенції;
  • згуртування дитячого колективу, виховання почуття взаємодопомоги.

Фізкультурно-оздоровчий захід "Рух заради здоров'я"
  

                                      


                  САМОСТІЙНА ДОМАШНЯ          ДІЯЛЬНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В 
      СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Сучасний світ багатогранний і складний. Дитині вже недостатньо знань. Треба вміти застосовувати їх. Знання і вміння, взаємопов'язанні з ціннісними орієнтирами учня, формують його життєві компетентності, потрбні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. У цьому контексті самостійна навчальна діяльність учнів у другій половині дня набуває в освітньому процесі ЗЗСО особливої значущості.



Педагогіка партнерства: як успішно                взаємодіяти з батьками



Слід зазначити, що одним із ключових компонентів концепції Нової української школи є педагогіка партнерства – педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.

Показниками готовності батьків до взаємодії є:

• позитивне ставлення до педагогічного колективу та своєї участі в життєдіяльності школи;

• бажання відвідувати обов'язкові заходи для батьків;

• зацікавленість у справах дітей, класу, школи;

• здатність здійснювати конструктивне спілкування і взаємодію  з педагогами і адміністрацією школи;

• бачення свого місця і ролі у взаємодії зі школою.

На сьогодні найефективнішою формою  включення батьків у побудову соціального партнерства із школою вважається упровадження технології проектування моделі партнерської взаємодії з сім'єю.

Побудова ефективного партнерства школи і сім'ї має здійснюватися у двох напрямах:

• підготовка педагогічного колективу школи до взаємодії з батьками;

• залучення батьків до процесу життєдіяльності школи. 




Хобі-терапія "Виготовлення новорічної іграшки"



Фідбек з батьками "Батьки та вчителі- партнери у підготовці дітей до НУШ"






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу