ГРУПА ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ
У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Життя впевнено доводить, що гарне самопочуття дитини в групі подовженого дня , бажання відвідувати її безпосередньо залежить від змісту й форм життєдіяльності в позаурочний час, характеру спілкування й відносин, які складаються в їх процесі.
Виховний простір ГПД - це, по-перше, саме середовище, в якому опиняються молодші школярі після уроків, по-друге, це спеціально організований спосіб життя дітей у даному середовищі: їхня діяльність, відносини, події, які з ними відбуваються. Головне завдання педагога - це створення атмосфери взаєморозуміння, взаємовиручки, поваги і любові, що є основою комфорту, затишку, спокою, самореалізації особистості кожної дитини.
Нормативно-правова база групи
подовженого дня
Успішна робота групи подовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота й наскільки правильно організований у ній режим. Від раціонального, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму залежить підвищення успішності, збереження достатньої працездатності і попередження втомлюваності здобувачів освіти. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміцненню здоров’я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму виховує в здобувачів освіти такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.
Основними завданнями групи подовженого дня є:
- допомога в засвоєнні освітніх програм;
- розвиток пізнавальних процесів і інтересів;
- формування навичок систематичної самостійної роботи, вміння застосовувати раціональні прийоми роботи над завданнями з різних навчальних предметів;
- розвиток вміння планувати та ефективно використовувати свій вільний час;
- формування гармонійної особистості кожного здобувача освіти завдяки морально-етичному, художньо-естетичному, національно-патріотичному родинно-сімейному, екологічному вихованню;
- зміцнення здоров’я та забезпечення правильного фізичного розвитку за допомогою фізкультурно-оздоровчих заходів;
- формування комунікативної компетенції;
- згуртування дитячого колективу, виховання почуття взаємодопомоги.
САМОСТІЙНА ДОМАШНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В
СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
Педагогіка партнерства: як успішно взаємодіяти з батьками
Показниками готовності батьків до взаємодії є:
• позитивне ставлення до педагогічного колективу та своєї участі в життєдіяльності школи;
• бажання відвідувати обов'язкові заходи для батьків;
• зацікавленість у справах дітей, класу, школи;
• здатність здійснювати конструктивне спілкування і взаємодію з педагогами і адміністрацією школи;
• бачення свого місця і ролі у взаємодії зі школою.
На сьогодні найефективнішою формою включення батьків у побудову соціального партнерства із школою вважається упровадження технології проектування моделі партнерської взаємодії з сім'єю.
Побудова ефективного партнерства школи і сім'ї має здійснюватися у двох напрямах:
• підготовка педагогічного колективу школи до взаємодії з батьками;
• залучення батьків до процесу життєдіяльності школи.
Хобі-терапія "Виготовлення новорічної іграшки" |
Коментарі
Дописати коментар